گوشی ارزان با صفحه 7 اینچ بزرگ: لاوا زد 2 مکس!

معرفی جدید ترین محصولات، جدید ترین مقالات و آموزش ها در دنیای اینترنت

گوشی ارزان با صفحه 7 اینچ بزرگ: لاوا زد 2 مکس!

موبایل Z2 مکس تولید شده توسط Lava، یک موبایل با طراحی زیباست که در سال 2021 ساخته شده است. این گوشی خوش دست از نمایشگری با اندازه 7.0 اینچ و وضوح تصویر 720x1640 پیکسل بهره می برد. با این اطلاعات قابل مشاهده است که تلفن همراه Z2 Max از نمایشگری با رزولوشن بالا و مناسب بهره می برد.

Z2 مکس دارای دو سیم کارت است و بهتر است بدانید نوع جایگاه سیم کارت این دستگاه از نوع دوال استندبای است. همینطور درون این دستگاه می توانید سیم کارت های سایز نانو را مورد استفاده قرار دهید.

 

اندازه موبایل لاوا Z2 Max برابر 174.7 در 78.6 در 9.1 میلیمتر است.

این محصول با استفاده از یک سی پی یو چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی نرم افزار ها را اجرا می کند.

این موبایل دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت برای فایل ها و 2 گیگابایت رم می باشد.

لاوا دارای دوربین دو گانه با کیفیت اصلی 13 مگاپیکسل در پشت بدنه و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسل را بر روی این تلفن همراه نصب کرده است. شاید فیلم برداری لاوا زد 2 Max خوشحالتان نکند، زیرا کیفیت اچ دی دارد و شاید با توجه به کیفیت گوشی های امروز این موضوع قابل توجه باشد.

ظرفیت باتری لیپو آن 6000 میلی آمپر ساعت و از نوع ثابت می باشد.

وزن لاوا زد 2 Max مساوی 216 گرم می باشد. وزن لاوا زد 2 Max بسیاری افراد را راضی می کند. لاوا این موبایل را در رنگ های گوناگونی ارائه کرده. رنگ های آبی، فیروزه ای برای انتخاب در این گوشی توسط لاوا ارائه شده است.

این محصول دارای ویژگی های بسیار دیگریست که می توان به آن ها نیز اشاره کرد. لاوا سیستم عامل اندروید 10 (Go edition) را بر روی این محصول اجرا کرده است. این موبایل امکاناتی همچون تعبیه حسگر های شتاب سنج دارد. اگر مشتاقید در مورد قیمت Z2 مکس بدانید، باید بگوییم قیمت این تلفن همراه در حدود 90 یورو است. این موبایل جزو گوشی تلفن همراه های با قیمت بسیار پایین محسوب می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.