آشنایی با موبایل هوشمند شیائومی 12،آیا ارزش خریداری دارد؟

معرفی جدید ترین محصولات، جدید ترین مقالات و آموزش ها در دنیای اینترنت

آشنایی با موبایل هوشمند شیائومی 12،آیا ارزش خریداری دارد؟

شیائومی 12 یک تلفن همراه منحصر به فرد است که توسط مدیرعامل شیائومی در سال 2021 در بازار موبایل عرضه شد.

پردازنده موبایل 8 هسته ای است و اجرای هر برنامه را برای گوشی 100 درصدی می کند. سخت افزار پردازنده گرافیکی استفاده شده در این محصول، مدل Adreno 730 می باشد.

سازنده یک دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت بدنه و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایشگر شیائومی 12 قرار داده است. همچنین با دوربین این موبایل می توان با کیفیت 8 کا فیلم ظبط کرد. این یک نکته بسیار جالب در مورد شیائمی 12 است.

این موبایل قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را دارد  و در صورت فعال بودن یکی از سیم کارت ها، سیم کارت دوم در حالت استند بای قرار می گیرد. این گوشی از سیمکارت های با سایز نانو پشتیبانی می کند.

از نمایشگری با اندازه 6.28 اینچ و وضوح 1080x2400 پیکسل بهره می برد. این خودش بیانگر کیفیت و وضوح صفحه نمایشگر موبایل می باشد.

باتری لیتیوم پلیمری این دستگاه دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت و از نوع ثابت داخل دستگاه است.

وزن خالص شیائومی 12 بین 178 تا 180 گرم  است. علاقه مندان به گوشی های وزن پایین، از وزن این گوشی تلفن همراه احساس رضایت خواهند کرد. شیائومی در کارخانه های خود، این محصول را در چند رنگ مختلف ساخته است. رنگ های خاکستری، آبی، بنفش، سبز برای انتخاب در این گوشی موبایل توسط شیائومی ارائه داده شده است.

فضای حافظه شیائومی 12: 128 گیگابایت حافظه به همراه رم 8، 256 گیگابایت حافظه به همراه رم 8، 256 گیگابایت حافظه به همراه رم 12.

دیگر خصوصیات شیائومی 12: اندروید 12 با قابلیت ارتقاء، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر موبایل، ژیرسکوپ، قطب نما، عمق سنج و....... .

قیمت این موبایل در بازار جهانی 497 یورو می باشد. باید گفت که دلیل اصلی کم نام و آشنا بودن این محصول، قیمت بالای آن است.

امیدوارم این مطلب مفید واقع شده باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.