شیائومی 12 ایکس، آیا بخریم یا خیر؟!

معرفی جدید ترین محصولات، جدید ترین مقالات و آموزش ها در دنیای اینترنت

شیائومی 12 ایکس، آیا بخریم یا خیر؟!

شرکت شیائومی گوشی 12 ایکس را در سال 2021 تولید و به بازار عرضه کرده است.

این محصول جایگاهی برای قرار گیری دو سیم کارت دارد اما بهتر است بدانید سیم کارت غیر فعال در حالت استند بای خواهد بود. همینطور این دستگاه برای برقراری ارتباط تلفنی نیاز به سیم کارت های نانو دارد.

این محصول از نمایشگری با سایز 6.28 اینچ و وضوح تصویر 1080x2400 پیکسل بهره می برد. همینطور 89.2% از تمام بدنه این محصول را نمایشگر آن در بر گرفته.

این محصول دارای دوربین سه گانه با کیفیت اصلی 50 مگاپیکسل در پشت بدنه و همچنین دوربین جلو 32 مگاپیکسل می باشد. فیلم برداری 8کا  که اکنون بالاترین کیفیت محسوب می شود در این محصول پشتیبانی می شود.

باتری این دستگاه دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت و از نوع ثابت داخل دستگاه می باشد و نوع آن لیتیوم پلیمری است.

این محصول با استفاده از یک پردازشگر هشت هسته ای نرم افزار ها را اجرا می کند.سخت افزار پردازنده گرافیکی استفاده شده در این محصول، مدل Adreno 650 می باشد.

12 ایکس آپشن های گناگونی را در مورد میزان حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می دهد. فضای ذخیره سازی شیائومی 12 ایکس: 128 گیگابایت حافظه به همراه 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه به همراه 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه به همراه 12 گیگابایت رم.

وزن بدنه این محصول دقیقا 176 گرم است. وزن این دستگاه واقعا رضایت بخش به نظر می رسد. شیائومی در کارخانه های خود، این محصول را در چند رنگ گوناگون ساخته است. این گوشی در رنگ های خاکستری، آبی، بنفش تولید شده است.

دیگر خصوصیات شیائومی 12 ایکس:اندروید 11 با قابلیت ارتقاء، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر موبایل، ژیرسکوپ، قطب نما، عمق سنج، شتاب سنج و...... .

قیمت در حال حاضر اسمارت فون شیائومی 12 ایکس: در اروپا 529 یورو و در ایالات متحده آمریکا 457 دلار.

نظر شما افراد درمورد موبایل های هوشمند و جدید کمپانی شیائومی چیست؟ آیا تاکون یکی موبایل از برند شیائومی داشته اید؟


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.