گوشی جدید هندی لاوا ایکس تری: مفت مفت!

معرفی جدید ترین محصولات، جدید ترین مقالات و آموزش ها در دنیای اینترنت

گوشی جدید هندی لاوا ایکس تری: مفت مفت!

کمپانی Lava در سال 2022 گوشی X3 را تولید کرده است. این گوشی یکی از ارزان ترین گوشی های بازار است. اما چهره زیبا و عملکرد نسبتا مناسبی دارد.

X3 حافظه اینترنال 32 گیگ فضای نگهداری فایل و 3 گیگ رم دارد.

Lava ایکس 3 دارای دوربینی دو گانه با کیفیت اصلی 8 مگاپیکسل QVGA اصلی و همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسل می باشد. فیلم برداری X3 کیفیت مناسب 1080p فول اچ دی دارد و شاید این موضوع قابل توجه باشد.

باتری این محصول دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و از نوع ثابت داخل دستگاه است و جنس آن از نوع لیتیوم پلیمر است.

وزن خالص X3 برابر است با 210 گرم. وزن این دستگاه رضایت بخش به نظر می رسد. رنگ های مختلف برای انتخاب در هنگام خرید این گوشی تلفن همراه موجود است. رنگ های مشکی، سبز، آبی برای انتخاب در این محصول توسط Lava ارائه داده شده است.

این محصول از صفحه نمایشی با سایز 6.52 اینچ و وضوح 720x1600 پیکسل بهره می برد. با این اطلاعات قابل مشاهده است که گوشی تلفن همراه ایکس 3 از نمایشگری با رزولوشن بالا و مناسب بهره می برد.

X3 با استفاده از یک سی پی یو چهار هسته ای 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A53 نرم افزار ها را اجرا می کند.

جایگاه قرار گیری سیم کارت در Lava ایکس 3 می تواند دو سیم کارت را همزمان درون خود جا دهد اما اگر یک سیم کارت در حال استفاده باشد، سیم کارت دوم استندبای خواهد بود. شاید مهم باشد بدانید درون این دستگاه می توانید سیم کارت های سایز نانو را مورد استفاده قرار دهید.

سخت افزار پردازنده گرافیکی این گوشی موبایل مدل PowerVR GE8320 است.

اندازه کامل گوشی موبایل لاوا X3 برابر 164.6 در 75.8 در 9.2 میلیمتر (6.48 در 2.98 در 0.36 اینچ) است.

X3 تولید شده توسط Lava خصوصیات دیگری نیز دارد، که به بعضی از آن ها می توان اشاره داشت. Chipset مدل Mediatek MT6761 Helio A22 (12 nm) مدیر ارتباطات درونی این گوشی تلفن همراه می باشد و از سیستم عامل اندروید 12 (Go edition) قدرت گرفته است. برخی از دیگر قابلیت های تحت پشتیبانی این گوشی تلفن همراه شامل پشتیبانی از حسگر های اثر انگشت (در پشت بدنه)، شتاب سنج، تشخیص نزدیک شدن جسم می شود. لاوا X3 را با قیمت در حدود 80 یورو عرضه کرده است. قیمت این محصول بسیاری خریداران را خوشحال خواهد کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.