گوشی هندی لاوا زد 4 با قیمت مناسب و امکانات در حد

معرفی جدید ترین محصولات، جدید ترین مقالات و آموزش ها در دنیای اینترنت

گوشی هندی لاوا زد 4 با قیمت مناسب و امکانات در حد

شرکت لاوا گوشی Z4 را در سال 2021 تولید و به بازار عرضه کرده است. این تلفن همراه از حافظه داخلی 64 گیگابایت ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم بهره می برد. اگر به دنبال یک گوشی موبایل ارزان قیمت هستید، مشخصات این گوشی را بررسی کنید.

وزن خالص زد 4 برابر است با 190 گرم. وزن این دستگاه برای بسیاری افراد خوشنود کننده است. این محصول برای خرید در رنگ های مختلفی موجود خواهد بود. این تلفن همراه در رنگ های آبی، قرمز تولید شده است.

سخت افزار پردازشگر گرافیکی استفاده شده در این محصول، مدل PowerVR GE8320 است.

باتری لیتیوم پلیمری این دستگاه دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و غیر قابل جا به جایی است.

Lava زد 4 از نمایشگری با سایز 6.51 اینچ و رزولوشن تصویر 720x1600 پیکسل بهره می برد. همچنین 82.1% از بدنه این محصول را صفحه نمایش آن در بر گرفته.

زد 4 از یک سخت افزار پردازشگر هشت هسته ای (4 عدد هسته 2.3 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 عدد هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A53) قدرت می گیرد.

Lava دارای یک دوربین سه گانه با کیفیت اصلی 13 مگاپیکسل در پشت بدنه و همچنین دوربین جلو 16 مگاپیکسل را بر روی این تلفن همراه نصب کرده است. توانایی ضبط فیلم Full HD در این محصول می تواند برای خریداران قابل توجه باشد، کیفیت دوربین این محصول مناسب است.

اندازه کامل گوشی تلفن همراه لاوا زد 4 برابر 164.5 در 75.8 در 9 میلیمتر (6.48 در 2.98 در 0.35 اینچ) است.

به طور همزمان شما می توانید از دو سیم کارت درون Lava زد 4 استفاده کنید اما سیم کارت غیر فعال در حالت استندبای خواهد بود. همچنین درون این دستگاه می توانید سیم کارت های سایز Nano را مورد استفاده قرار دهید.

قابلیت های این تلفن همراه شامل موارد دیگری نیز می شود. چیپست مدل مدیاتک MT6765G Helio G35 (12 nm) عامل ارتباطات درونی این محصول می باشد و سیستم عامل در حال اجرا بر روی آن، Android 10 است. برخی از دیگر قابلیت های تحت پشتیبانی این گوشی تلفن همراه شامل تعبیه حسگر های اثر انگشت (در پشت)، شتاب سنج، تشخیص نزدیک شدن جسم می شود. قیمت این تلفن همراه در حدود 100 یورو است. این تلفن همراه از سری گوشی موبایل های با قیمت فوق العاده پایین محسوب می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.