معرفی مشخصات شیائومی 11 تی

معرفی جدید ترین محصولات، جدید ترین مقالات و آموزش ها در دنیای اینترنت

معرفی مشخصات شیائومی 11 تی

شیائومی 11 تی یک موبایل هوشمند عالی است که در سال 2021 روانه بازار جهانی شد.

این گوشی تلفن همراه دارای صفحه نمایشی با سایز 6.67 اینچ و وضوح 1080x2400 پیکسل است. شاید مهم باشد بدانید 85.1 درصد از تمام بدنه این محصول را نمایشگر آن پوشانده.

فضای ذخیره سازی در این موبایل عالی است. درست است که محدود است ولی مقدار فضای ذخیره هر دو زیاد می باشد. 128 گیگابایت حافظه به همراه رم 8، 256 گیگابایت حافظه به همراه رم 8.

پردازنده موبایل 8 هسته ای است و برای اجرای نرم افزار به محصول کمک بسیار زیادی نیز می کند.پردازنده گرافیکی این موبایل مدل Mali-G77 MC9 می باشد.

باتری لیتیوم پلیمری 11 تی  دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می باشد.

وزن این موبایل هوشمند 203 گرم است و شما افراد را نا امید نمی کند. همچنین طراح برای جالب شدن بدنه تلفن همراه، از رنگ های خاکستری، آبی و سفید استفاده نموده است.

این موبایل از دو سیم کارت به صورت هم زمان پشتیبانی می کند  و در صورت غیر فعال بودن یکی از سیم کارت ها، سیم کارت دوم در حال استند بای( آماده باش) قرار میگیرید. لازم به ذکر است که سایز سیم کارت ها باید نانو باشد.

دوربین شیائومی 11 تی بسیار عالی و با کیفیت می باشند. دوربین اصلی 108 مگاپیکسل و دوربین جلو که مناسب سلفی می باشد، 16 مگاپیکسل است. همچنین می توانید با کیفیت 4 کا فیلم برداری کنید.

دیگر خصوصیات 11 تی: اندروید 11 با قابلیت ارتقاء، حسگر اثر انگشت بر روی دکمه خاموش و روشن، ژیرسکوپ، قطب نما، فشار سنج و....... .

شما می توانید این محصول را با قیمت 320 یورو خریداری کنید.

نظر شما افراد درمورد شیائومی 11 تی چیست؟ آیا قصد خریداری شیائومی 11 تی را دارید؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.