معرفی می 10 تی لایت 5 جی، یک موبایل خوش فرم!

معرفی جدید ترین محصولات، جدید ترین مقالات و آموزش ها در دنیای اینترنت

معرفی می 10 تی لایت 5 جی، یک موبایل خوش فرم!

موبایل هوشمند می 10 تی لایت 5 جی، در سال 2020 رونمایی شده است و در طی این 3 سال جزء 10 اسمارت فون پر فروش دنیا بوده است.

شیائومی می 10 تی لایت 5 جی دارای نمایشگری با سایز 6.67 اینچ و رزولوشن تصویر 1080x2400 پیکسل است. همینطور نسبت صفحه نمایش به تمام بدنه در این تلفن همراه برابر با 84.6 درصد می شود.

میزان فضای حافظه در این موبایل فقط به دو نمونه تشکیل می شود: 64 گیگابایت حافظه به همراه رم 6 و یا 128 گیگابایت حافظه به همراه رم 6.

پردازنده موبایل 8 هسته ای است و در اجرای برنامه به هیچ عنوان تداخل ایجاد نمی کند. سخت افزار پردازشگر گرافیکی استفاده شده در این محصول، مدل Adreno 619 است.

نوع باتری می 10 تی لایت 5 جی لیتیوم پلیمری است با میزا ظرفیت 4820 میلی آمپر ساعت.

این موبایل هم مانند خیلی از موبایل های امروزه قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. شاید جالب باشد که می توانید در این موبایل از سیم کارت های با سایز نانو استفاده کنید.

وزن تقریبی این موبایل 214 گرم است و باعث خستگی دست نمی شود. سازنده از رنگ های جالبی مانند رنگ آبی، مرواریدی خاکستری و زری طلائی استفاده کرده است.

دوربین اصلی موبایل 64 مگاپیکسل کیفیت دارد که پشت بدنه موبایل قرار می گیرد و  جلو موبایل 16 مگاپیکسل است. شما می توانید با کیفیت 4 کا به ظبط فیلم با این موبایل بپردازید.

دیگر خصوصیات می 10 تی لایت 5 جی: اندروید 10 با قابلیت ارتقاء، حسگر اثر انگشت  بر روی دکمه خاموش و روشن موبایل ، عمق سنج، شتاب سنج و....... .
قیمت در بازار آمریکا 280 دلار می باشد.
امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.