آشنایی با می واچ Revolve ، یک از ساعت های هوشمند شرکت شیائومی

معرفی جدید ترین محصولات، جدید ترین مقالات و آموزش ها در دنیای اینترنت

آشنایی با می واچ Revolve ، یک از ساعت های هوشمند شرکت شیائومی

در سال 2020 شرکت شیائومی چین تصمیم گرفت تا یکی از جدید ترین ساعت های هوشمند خود را روانه بازار جهانی کند. ناگفته نماند که توانست فروش خوبی از این ساعت داشته باشد.

باتری لیتیوم یونی این دستگاه دارای ظرفیت 420 میلی آمپر ساعت و از نوع ثابت داخلی است.

 می واچ Revolve سیم کارت ندارد و قابلیت برقراری تماس را ندارد.

ساعت هوشمند شیائومی می واچ Revolve اندازه ای برابر 53.3 در 46.2 در 11.4 میلیمتر (2.10 در 1.82 در 0.45 اینچ) دارد.

وزن خالص این محصول برابر است با 40 گرم. علاقه مندان به ساعت هوشمند های سبک وزن، از وزن این ساعت هوشمند احساس رضایت خواهند داشت. می واچ Revolve فقط در یک رنگ خاص طراحی نشده، بلکه رنگ های مختلفی دارد. رنگ های مشکی، نقره ای برای انتخاب در این ساعت هوشمند توسط شیائومی ارائه شده است.

شیائومی می واچ Revolve از صفحه نمایشی با سایز 1.39 اینچ و وضوح تصویر 454x454 پیکسل بهره می برد. همچنین بیشتر از کل بدنه شیائومی می واچ Revolve را نمایشگر آن تشکیل داده.

قابلیت های می واچ Revolve شامل موارد بسیار دیگری نیز می شود. سیستم عامل در نظر گرفته شده توسط شیائومی برای این دستگاه، Proprietary OS است. برای برخی از دیگر قابلیت های تحت پشتیبانی این محصول می توان از دارا بودن سنسور های شتاب سنج، گردش نما، heart rate، فشار سنج، قطب نما نام برد. اگر مشتاقید در مورد قیمت شیائومی می واچ Revolve بدانید، قیمت این ساعت هوشمند در حدود 120 یورو است. این محصول جزو ساعت هوشمند های با قیمت پایین تولید شیائومی محسوب می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.