شیائومی ردمی نوت 9 اس، آیا یک موبایل با کیفیت!

معرفی جدید ترین محصولات، جدید ترین مقالات و آموزش ها در دنیای اینترنت

شیائومی ردمی نوت 9 اس، آیا یک موبایل با کیفیت!

ردمی نوت 9 اس یکی از موبایل های عالی است که توسط کمپانی شیائومی تولید شده و در سال 2020 روانه بازار جهانی شده است.

یکی از نکاتی که باعث شده است ردمی نوت 9 اس برای افراد بسیار خشنود کننده باشد، وزن کم آن است. سازنده این موبایل را با وزن 209 گرم تولید کرده است. رنگ بندی موبایل اصلا نیاز به توضیح ندارد زیرا سازنده از رنگ های پرطرفدار سبز ، آبی و خاکستری استفاده نموده است.

اسمارت فون ردمی نوت 9 اس، دارای دوربینی با کیفیت 48 مگاپیکسل می باشد که در پشت بدنه قرار دارد. سازنده برای این موبایل از یک دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل استفاده کرده است. همچنین افراد دارنده این موبایل می توانند با کیفیت 4 کا  فیلم بر داری کنند.

پردازنده موبایل 8 هسته ای است و در اجرای برنامه ها بدون مشکل و لگ عمل می کند. پردازشگر گرافیکی استفاده شده در این گوشی، مدل Adreno 618 است.

این موبایل قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان را نیز دارد. لازم به ذکر است  که  سایز سیم کارت هایی که برای این موبایل استفاده می شود، باید نانو باشد.

باتری ردمی نوت 9 اس، لیتیوم پلیمری است با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت.

ردمی نوت 9 اس دارای صفحه نمایشی با سایز 6.67 اینچ و رزولوشن 1080x2400 پیکسل است. با این اطلاعات قابل مشاهده است که تلفن همراه ردمی نوت 9 اس دارای نمایشگری با وضوح تصویر فوق العاده است. همچنین نسبت صفحه نمایش به تمام بدنه در این موبایل برابر با 84.5% خواهد شد.

فضای ذخیره سازی در این موبایل بسیار گوناگون است: 64 گیگابایت حافظه به همراه رم4، 64 گیگابایت حافظه به همراه رم 6، 128 گیگابایت حافظه به همراه رم4، 128 گیگابایت حافظه به همراه رم 6.

دیگر خصوصیات جالب ردمی نوت 9 اس: اندروید 11 موبایل به همراه قابلیت ارتقاء، حسگر اثر انگشت زیر صقحه نمایشگر، شتاب سنج، عمق سنج، فشار سنج و...... .

قیمت این موبایل در بازار جهانی 189 پوند می باشد.

امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.